30. desember 2010

Clean house!































Bilden är tagen på väg hem från Karlskrona i tisdags. Efter min ikke-rolig resa på vägen dit med 5 bussar genom hela Skåne var jag glad med stort G att jag fick åka tåg hela vägen. Man blir sorligt men sant tacksam de gånger man kommer i tid med kollektivtrafiken efter sådant...


Tittar in och säger hej mitt i städandet. Här får se upp nu när jag är i tagen. Eftersom vi varit mer borta än hemma de sista två veckorna har den varit allt annat än välpolerat här i huset. Vi började dessutom sätta upp skåp och garderober i tvättstugan som vi inte blev klara med = massa kartonger och verktyg överallt. Jag började iaf i ena hörnet idag och är en bra bit på väg. Kvällen är ung mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag har haft en underbart mysig jul med familjen och även med Vetles familj. Nu laddar vi upp inför imorgon. Sker det nå spännande för eran del?

    SvarSlett
  2. Jag har själv en Nikon D700 samt 50/1,4 objektiv på och är toknöjd!

    Önskar en riktigt fin nyårsafton och så klart ett Gott Nytt År!

    SvarSlett