29. mai 2010

Kroppschock

När vi var i mitt kära hemland i måndags var jag tvungen att köpa den välbloggade nyheten Marabou Polka. Föresten så råder det en ständig diskussion är hemma om Marabou eller Freia är bäst, men det är en annan historia ...
Det är ju så att jag är ju lite småglad i choklad, okej jag ÄLSKAR choklad men jag bestämde mig för att den inte skulle ätas förrän på lördag. Varje gång jag öppnat kylskåpet har den legat där redo för att hoppa in i munnen. Men vet ni vad, jag klara det!! Jag har inte ätit varken den eller någon annan godis eller kaka sen i söndags. Alltså 5 dagar utan godis .... rekord!
Så idag öppnade jag den saaakta och åt den fooooort. Mmmmmm ...


3 kommentarer:

  1. Jeg er resepsjonist på Elixia.

    Lykke til med skyr’n :)

    SvarSlett
  2. Åh fantastisk =) Litt sånn after eight :D Naaammis =)

    SvarSlett