16. august 2009

Välkommen söndag!


En søndag som är otroligt välkommen! Ligger i soffan och är nöjd med min vecka. Väntar på min kära som snart kommer tillbaka efter en vecka i skogen. Ser fram emot att få hem han igen!

En söndag utan ångest. Är redo att möta en ny vecka, ska bli så mysigt att åka hem lite och träffa alla. Att komma ny på ett ställe där man inte känner någon är inte så lätt och ibland får jag väldigt mycket hemlängtan, eller Malmölängtan.
Men jag ska ge de tid, ser fram emot att möta nya folk!

4 kommentarer:

  1. sv: takk!
    Skjønner kjempegodt at du kan lengte hjem i blant altså...ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. sv: ha en fin kveld du og!! ja, neste gang er det min tur vett!

    SvarSlett
  3. Hei Josefine og takk for koselig kommentar på bloggen min!: ) Må si du har en supersøt blogg selv, hit tar jeg garantert turen igjen!: ) Gratulerer med ny jobb i Oslo forresten, så spennende: ) Ønsker deg en fin kveld, klem Frk T

    SvarSlett