14. juni 2011

Sommarplaner

















































Jag har så många bilder från vår helg hos T´s kompis. Kan inte låta bli att visa några till i kväll! Det är okej va? Klart det är, det är ju min blogg!

Junivädret är som en bergodalbana med regn och sol här i Oslo. Jag har semesterlängtan och ser fram emot veckor i Karlskrona. Har beställt en svensk semester med allt vad det innebär, var längesen sist och det blir extra betydelsefullt nu när man inte bor i krokarna.
Kommer även åka i väg en runda med min kära E. Det lutar åt Halmstad, det kan ju inte bli fel!
Men innan dess ska njuta av kvällarna, ta vara på dom, leva. Sommartider hej hej!

4 kommentarer:

  1. Härligt att ha semester planerna framför sig.
    Själv önskar jag att sommaren ska bli som den var när man var barn, stranden, skogsäventyr och en massa bus :)

    SvarSlett
  2. Halmstad kan ALDRIG bli fel! ALDRIG... bara så du vet ;) KRAM

    SvarSlett
  3. Vilka fantastiska bilder, vilken vacker natur!

    SvarSlett
  4. Underbara bilder du delar med dig.Ha en mysig kväll.kram

    SvarSlett