17. juni 2011

Junitider hej, hej!


Så har det hunnit blivit sista jobbdagen för veckan.
I går hade jag och två av mina söta grannar vinkväll. Lite Desperate Housewives-stil sådär på en torsdag är inte fel! Nu har jag stått och lagat wook och smuttat på rosé medan regnvädret härjar utanför. Junitider hej, hej!

I eftermiddags fortsatte jag jakten på de perfekta Boot Cuten. Och vet nu vad? Jag hitta dom! De låg där på JC och väntade på mig, Levis blev det. Under mitt letande har jag insett att jag har endel krav på den perfekta boot cuten. De ska vara utsvängda men inte för lite då blir det fjutit och inte för mycket för då blir det påsigt. Och en lagom längd så det faller fint. Ja tänk vilka bekymmer man kan ha ...
Men nu är det fredagkväll på riktigt och jag ska njuta till max!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar