27. august 2010

Alla måste dra ett stå till stacken.


Bilden är tagen för en vecka sedan. Och idag, en vecka senare står de lika fina, i samma vatten!
Detta är blommor i min smak!

Nu har vi slagit oss ner framför soffan. Billy på mattan och jag i soffan. Fredag i lugnets tecken. Det behøvs. Jag slängde in ett snabb pass på Elixia efter en långtur med Billy. När jag kom tillbaka igen efter ca 60 min hade han lagt 3 par skor och ett vedträd på mattan. Men skor gillar han mest,(till min stora glädje) att bära på. Borde börja lära han att hämta tidining, hämta vatten och kanske laga maten. Ja iaf städa upp sina leksaker innan han ska sova.
Någonting måste han ju göra, han bor ju här gratis!

7 kommentarer:

  1. Vilka fina blommor!

    Tack så mycket :) Det är jätteroligt att ha kommit igång med skolan nu, men får se om jag tycker likadant längre fram sen ;)

    SvarSlett
  2. Åh vad mys ni har hemma ^^ Här håller vi för fullt på att göra det mysigt på 34 kvm hehe.

    Kör också på en hemmakväll. Gott att vara hemma by my self när karln är ute och festar :)
    Ja, du får prova "brödet" massa protein och minimalt med kalorier :) Vi tyckte det var gott iaf ^^

    SvarSlett
  3. Yes, det är väldigt intressant än så länge. Men sen hänger ju mycket på en själv. Sparar man alla uppgifter till sista dagen så blir det ju stressigt = inte roligt!

    SvarSlett
  4. Så koselig dåkke har det :) Syns godt at kvalpen kan bidra litt ja ;) hehe

    SvarSlett
  5. Deilig stemning på bilde ditt ;)
    Elsker blomster som varer lenge!

    SvarSlett
  6. Ser innmari koselig ut! Fint med blomster som varer litt! Da er det jo greit å bruke penger på blomster en gang i blant!
    Sv: Jeg har fortsatt samme jobb som før, men er mye nytt og alltid mye å gjøre!

    SvarSlett