26. mars 2010

men med fläckar är Jag född




Søg in varje minut, långt in i lungorna. En timma, en minut, här står tiden still... Ljudet rasslade i Spektrum och samplingstillfällena var lite før många. Men det var ändå en magisk känsla, ett bubbel i magen, en kärlek i hjärtat.


Än finns det tusentals tårar kvar
De var dina att ge vemsomhelst
Äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen passerar vi deras gränser



Att 747 inte längre finns med i spellistan är en sorg
men KENT....
Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen

2 kommentarer:

  1. Kent! <3
    härliga minnen, fina textrader..
    Glad Påsk

    SvarSlett
  2. Seriöst, spelade de Beskyddaren? Jag har väntat på den flera konserter men aldrig fått se den live. Om du nu inte lurades med din titel.. ;)

    SvarSlett