1. mars 2010

stilla i backarna...




Såhär lycklig är jag när jag fått plågas 45 min på en cykeln. En buzy dag på jobbet resultetade i minimala rörelse massa energi som behøvde komma ut!
Spinning tillhør inte min favorit med idag bestämde jag mig før att køra ett eget pass på cyklen. Trampade på som bara den och gick in i väggen efter 15 min. Ibland blir jag lite väl ivrig och før det fick jag plågas resten av passen. Men skam den som ger sig och efter passet fick jag blodad tand och blev lite sugen på en spinningtimme längre fram i veckan.
Nu tittar jag på premiären av 71 grader Nord - kjendis. Måste ju unnar mig att sitta still efter ett sådant tufft pass ...

1 kommentar:

  1. Så flink du er :) Jeg er veldig glad i spinning.. det er det eneste jeg kan trene som ikke trenger koordinasjon!

    SvarSlett