27. mars 2010

Sugarrush


Ett av innehållen i den goda efterrätten i kväll...

5 kommentarer:

  1. tack, eller vad man säger :-) skorna är klockrena både nu och i höst/vinter och många år framöver ;-) kraam!

    SvarSlett
  2. Spennande :) Får vi vite resten? ;)

    SvarSlett
  3. Låter som om ni hade en fin kväll igår? Vad bjöds det på för nå gott då?
    Ja, det beror helt på vilka man går ut med. Har också varit på alla möjliga ställen men har inte heller hittat nå riktigt rätt. Men var på Emil & Samuel igår och det var bättre än vad jag trodde faktiskt. Eller så var det för att jag bara hade så kul igår som gjorde att det var bra där :P Men bra musik hade dem iallafall :)

    SvarSlett
  4. Ja, det blev allt premiär för Emil & Samuel igår och jag gillar´t! :) Kommer nog bli en hel del häng där framöver har jag en känsla av :)

    SvarSlett
  5. Finns det nån möjlighet att evt kunna nå dig på nån mailadress? Skriv i min blogg eller till miss0@live.se

    Ha det fint :)

    SvarSlett