9. november 2009

Du blir min hjälte

När jag låg och slötittade på tv før 2 veckor sig kom nyheten fram till Norge. Mina hjältar, på väg med nytt album. Finns ingen grupp som ger mig sånna minnen. Tonårsångerst och tårar, kärlek och fjärilar, längtan bort & hopp. Barfota på Limhamnsfältet, luftmotstånd på Hultsfred. Biljetterna är inkøpta till Spektrum i Mars. Førsta gången jag ser de live på norsk mark.
Det nya albumet då... jag vet inte än. Jag ska lyssna sönder det först!

Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra

1 kommentar:

  1. Vi pleier å dra ut på Klimt eller Martins, kanskje mest Klimt nå for tiden. ;) er ikke ute i lillestrøm mange gangene i året - men liker det egentlig bedre enn å dra ut i oslo. Mer kjentfolk og mindre sossete! ;)

    SvarSlett