27. mai 2010

äntligen, äntligen idag!!



Tummen upp för M&M och tummen upp för JOBB!!
Mitt förra jobb blev inte som jag förväntat mig och jag valde att sluta. De sista veckorna har varit en lång jobbjakt. Vissa dagar fyllda av hopplöshet och oro. Vissa dagar fyllda av energi och framåtanda. Vad vill jag bli när jag bli stor?! Jag vet iaf att norsk hemmafru inte är något för mig. Så tillslut sa de pling!! Idag började jag som grafisk formgivare/originalare på en av Norges största reklambyrå. Visserligen bara ett sommarvikariat... men vem vet vad som väntar bakom nästa hörn. Jag vet iaf att jag är sjukt taggad till att jobba och få ut min kreativitet!

3 kommentarer:

  1. Gratulere!! :) Det aller beste er når en får brukt seg sjølv og evnene sine i jobben :) Håpar du vil like deg bedre i den nye jobben!

    SvarSlett
  2. GRATTIS! Alltid så bra att få in en fot och vi får hoppas på en fortsättning till hösten : - )

    Ha en fin helg!

    Kramen

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mykje med jobb :) Hurraaaa :)

    SvarSlett