26. mai 2010

smaktest






När jag kom hem sken solen och jag satte mig och njöt med en Skyr.

"Q SKYR er et herlig lite måltid med en tykk og kremet konsistens som samtidig er proteinrik, fettfri og uten tilsatt sukker. Perfekt for deg som er opptatt av å holde figuren, men som samtidig ønsker noe som metter godt når det er lenge til lunsj eller middag."

Tror denna produkten kom i butik för ett halvår sedan. Är allt lite sen i matchen för jag testaden den första gången igår. En blandning mellan Kesella/Kesam och tjock yoghurt. Krämig och god men ganska söt så den går inte att äta i stora mängder. Håller nog mig till Kesella & Cottage Cheese men en & annan Skyr slinker säkert ner när jag är i farten.

8 kommentarer:

  1. Jeg synes vanlig skyr er bedre, men denne er også god :)

    SvarSlett
  2. det var en riktig toppen helg!
    ser gott ut att sitta i solen och unna sig :)

    SvarSlett
  3. Du får komma hit så kan vi ta en tur över till Helsingör nån dag!! Tänk att det snart är ett år sen vi tog examen... alltså ett år sedan vi sågs!! Galet!

    SvarSlett
  4. E d sant?!! Gud va kul!! Du e så jäkla grym(har sagt det förut)!!! Vi ska alla ha beröm, så är det bara! Vad hände egentligen med träningsjobbet? Blev det inget?? Tycker i alla fall du valt rätt nu. Du är ju superduktig på grafiskt! You go girl!! kraaaam

    SvarSlett
  5. Har ikkje smakt blåbær enda, men den ser god ut :)

    SvarSlett
  6. Jeg er veldig glad i skyr, nam nam :) Har du prøvd naturell utgaven? Anbefales.

    SvarSlett
  7. åh jeg elsker skyr naturell! blander med søtning og kakao. helt underbart!

    SvarSlett
  8. Så fine bilder :-)
    Jeg har blitt Skyr avhengig..! ;-)
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett