20. september 2010

The longdistans Josefine


Här har vi beviset på lördagens insats. Rødflammig och totalt utsliten, men också väldigt nöjd! Birkebeinerløppet (HalvBirken 11km) tog mig 54.18 min och en placering på 14 plats av 230. Uppladdad på bullar och Faris gled jag fram över fjället. Konditionen som jag trodde var långt, långt borta kom på besök och stannade otroligt nog hela loppet. Tur eller skicklighet? Ah det är väll skitsamma när det går bra!


Mycket galna löpare var det.


Sista spurten gick fort! För de flesta iaf...


Billy var support och charmade alla som vanligt.

6 kommentarer:

  1. Wow! Sporty :D :D
    Super plassering da!

    SvarSlett
  2. 14. plass er jo suverent! Kjempebra! :D

    SvarSlett
  3. Du e så flink! 14. plass e jo kjempebra! :D

    SvarSlett
  4. Dæven døtte sykkelstøtte, jeg er superduper imponert!!!! Grattis med kjempebra plassering :) Scrollet litt nedover på sida di, fortell om den klokka du fikk? Er det pulsklokke?

    SvarSlett
  5. Jäkla vilken bra placering vännen! Duktig du är :D Ja, jag kan nog tänka mig att Billy charma allt och alla ;D

    Alltså, jag fick ju hem en goodiebag. Flax antagligen för en norsk läsare hade mailat dem och då sa de att de inte gjorde det.. Prova och se ;P

    SvarSlett
  6. men herrejösses! vad DUKTIG du är, 14:e plats, INTE ILLA!

    Ja det känns verkligen TOPPEN att ha börjat med träningen nu, inte en dag försent, men har helt enkelt inte haft ork/lust/tid fram tills nu.

    Kram!

    SvarSlett