12. september 2010

sjukling i huset


(Bilden är för en och en halv månad sen. Just nu är Billy mycket större och jag mycket mindre än vad du skådar här...typ)

VARNING... läs inte om du är fin i kanten!
God förmiddag från mig och Billy!
Denna vecka har varit i speed 1000 och swosh nu är det snar ny igen!
Igår skulle T börja jobba tidigt och var uppe vid halv 6-tiden. Jag vaknade till men tyckte inte att det var en fin tid för varken mig eller Billy att stiga upp. Men så hörde jag att Billy var uppe och gnydde lite. Trodde mest det var uppmärksamhetssjuka men efter en stund skriker T att han bajsat inne och nu måste ut igen. Så det blev ett snabbt upphopp ur sängen och torka bajs och så fortsatte förmiddagen (sparar er för detaljer). Lillfisen hade troligtvis ätit något olämpligt ute dagen innan. Tyckte så synd om både honom och mig själv.

Men snabb tillfriskning är hans melodi så lördagen fick en happy ending trots allt!

7 kommentarer:

  1. Så søt Billy er! :)

    sv; Nei, brownie uten mel var nok ikke så godt! Broownies <3

    SvarSlett
  2. sv: haha ja det er mange morsomme oversettelser ja! Jeg trodde jeg skulle falle sammen da en kompis fra Vargerg faktisk trodde det het CP-truck! :)

    Ja rusbrus hadde vi faktisk noen diskusjoner om :)

    SvarSlett
  3. Låter härligt med en promenad. Vår dag blev inte så lugn sen :p Var ute och lekte en stund och nu har vi precis blivit klara med städning och lite ommöblering :p

    SvarSlett
  4. Tack för kommentaren!

    Krya på dig Billy!

    SvarSlett
  5. Det är ganska grått här, men inget regn än så det är skönt, men hade ju inte skadat med lite sol heller ;)

    SvarSlett
  6. Huffda, stakkar lille :) Syns litt synd på deg òg egentlig ;)

    SvarSlett