8. september 2010

mysterisk morgon



En dagens frukost bestående av hallon, kesella linfrø, kruskakli & solrosfrø.
Eftersom jag pendlar med tåg är mina morgonrutiner minutsiøst inprickade. Det går inte att lägga sig raklång på soffan & pilla navel eller dansa fredsdansenr naken, allt måste ske enligt schema & det måste gått fort. Frukosten intas vanligtvis på jobbet så att jag hannr med det hemma i morse är ett mysterium.
& ja byxorna är på & håret ligger i rätt bena. Detta måste bli en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Åh det där såg gott ut! Tack för tipset :) Hur mkt fett är det i Kesella? Eller snarare hur mkt kolhydrater? Annars får jag blanda ihop med grädde :) hehe.

    Ja,det ska bli mys med en liten! Får se när det blir av. Måste ju finna en valp som är ledig också ;)

    SvarSlett
  2. Ja, det är verkligen viktigt att få en bra hund från en bra kennel. Men du vet, man är så ivrig att få sig en liten rackare men den som väntar på nå gott antar jag ;)

    Ja, keso äter vi en del av. Det är smarrigt! Men vet inte vad jag ska blanda det med. Förslag? Får ju inte äta frukt.. :P

    Ja, på måndag kan vi garanterat ses om du har tid :) Vore kul!

    SvarSlett
  3. gott det såg ut! jo jag tror allt de är rätt lika, men Ludwig har blå ögon och Elwira bruna :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett