23. februar 2011

After semester


Jag är verkligen eftersemesterførvirrad och trøtt. Inte okej!  Min kära har dessutom blivit väldigt sjuk när vi kom hem, stackaren...
Jag har iaf haft en bra men förvirrad jobbstart. Varfør är man alridg sådär pigg och rask som man borde efter semester? 
Det var såklart hur mysigt som helt och träffa vår lille isbjörn igen. Han var lika go och glad som alltid och förhoppningsvis lika glad att se oss. Vi satt som två föräldrar och snackade om han nere i Thailand. "Undrar hur lillen har det?" "Undrar vad han gör nu?" "Åhh vad jag saknar honom". Att jag skulle snacka så om en hund är helt ofattbart...
Annrs då... Den lilla solbrännan jag fick rinner av mig lik en fors. Snøn har bestämt sig för att ta över och jag glømde långkalsongerna hemma idag. Men annars är det bra!

2 kommentarer:

  1. Gud så härligt ! jag var likadan när vi var utomlands och lämnade vår katt här hemma, höll ju på att börja gråta ibland för att jag saknade henne så ;D haha ! (kan ju alltid hoppas att det var gravidhormoner som spökade!) ;)

    SvarSlett
  2. Jamen välkommen hem förresten! :)
    Han blev nog alldeles säkert superlycklig av att träffa er igen, flocken komplett ju!

    SvarSlett