28. februar 2011

Det börjar bra!








































Jag sover inte särskilt bra när inte T är hemma. Fick för mig att sova med tänd fönsterlampa i natt. Inte för att jag är mörkrädd, mest för att det var så jobbigt att gå upp och släcka den. Vaknade iaf klockan fyra och då var rummet ljusare än mitt på dagen. Somnade precis om innan klockan ringde. Hej trötter!

Billy pustade och kollade surt på mig när vi skulle gå på morgontur kl 6.20 i morse och tänkte säkert, duuuumma dig jag vill ligga i den goa soffan och bli kliad på magen istället. Han var iaf desto gladare när jag kom hem till han sen. Vi har varit ute och gått och solen har verkligen värmt oss både inne och ute. Snön var sådär kriiiitvit och vacker isande. -1 sol och snö är inte så illa trots allt. Jag känner våren, den är synlig i horisonten nu!
Att få postiva besked och sambo som börjar tillfriskna gör oss såklart ännu gladare. Måndag men nystart, ja jag tackar jag!

8 kommentarer:

  1. Frågestund, fråga vad som helst.. http://crazzye.blogg.se

    SvarSlett
  2. Vad härligt med positiva besked, sådana kan man aldrig få för många av! Och vilken tur att du kan få jobba hemifrån också, perfekt! Känner också av lite vårkänslor här och idag hörde jag till och med fiskmåsarna skräna i stan... det närmar sig ;) Ha en fortsatt BRA måndag. KRAM

    SvarSlett
  3. Vi hade också ganska många barn och alla verkar ju tycka olika om att flyga, men för Theo gick det utan problem. Tidsskillnaden märkte vi inte av när vi kom dit, men nu när vi kommit hem fick vi kämpa lite. Nu är allt dock ungefär återställt! Hoppas du piggnade till av promenaden iaf!

    SvarSlett
  4. vad kul, västkusten är nästa drömresmål i USA, skulle vilja bila längs hela kustremsan . var ska hon plugga?

    SvarSlett
  5. Hoppas du får en fin 1:a Mras och att du fått en bättre start idag :-) kram kram

    SvarSlett
  6. Vad härligt! Skönt att veckan startat så bra. Snart snart är det vår.

    SvarSlett
  7. Vilken underbar bild på dig!

    SvarSlett
  8. Lottas: Jaaa fiskmåsar är härliga vårtecken. Fast egentligen är jag lite rädd för dom...

    SvarSlett