1. mars 2011

Smak av sommar


Igår fick min kära komma hem och det blev både jag och Billy glada för. Vi förstörker ta hand om han så gått det går och firade med mys i soffan och natchosgratäng.

Nu sitter jag dricker rabarberté som smakar som en söt sommardag. Skymningen börjar precis falla men dagarna är ljusare så mycket längre nu. Visst är det härligt? Jag har iaf ambitioner att snöra på mig mina vita addidas skor och avverka några kilometer (önskar att jag kunde skriva mil). Jag har haft problem med min Garmin GPS-klocka och skickade in den till reparation. Tydligen var det stort fel på den för jag fick tillbaka ett paket med en helt ny. Bra service!

Annars är det en sån där tisdag när allting flyger i luften och inget har landat. Helt mitt i veckan alltså. Och ni då? Har ni det bra?

5 kommentarer:

  1. Skönt att du fått hem din andra hälft nu, måste varit en jobbig tid...

    Hoppas ni får en trevlig kväll! Kram

    SvarSlett
  2. Åh vad härligt att ni äntligen är samlade hela familjen! Hoppas att han blir frisk och pigg snart.
    Jag önskar jag kunde skriva mil jag med, men än så länge så harvar jag runt på väldigt få kilometrar... men bättre det än inget alls ;) Jag hoppas att ni får en härlig kväll. KRAM

    SvarSlett
  3. Vad skönt att han fått komma hem!!!

    SvarSlett