27. mars 2011

Gåfflor med sylt


Lunchen blev inte det sundaste men ack så god. Krispiga våfflorna med sylt och kesella/kesam (lite nyttig touch iaf). När jag var liten tillhörde våfflor top 5 på min matlista. Eller GÅFFLOR som jag själv sa.

Söndagen blev hemma dag med städning på schemat.
Fördelen med att vara hemma en hel dag: Man får mycket gjort.
Naktdelen med att vara hemma en hel dag: Man kommer på MASSA mer man borde göra och tusenvis av saker man vill köpa.
Millionerna, hallå vart är ni?!

3 kommentarer:

  1. mums vad gott. i norge har de ju den fula ovanan att äta brunost och våfflor ihop... ingen höjdare :)

    SvarSlett
  2. Mums våfflor är så otroligt gott! :)

    Ha en underbar vecka!
    Kramar

    SvarSlett
  3. Moa, brunost och våfflor är faktiskt jäkligt gott..sorry men när jag väl provade var jag fast. ;)

    Grejen med våfflor och Norge är ju att de käkar ju det som vi äter korv och bröd i Sverige..det är inget speciellt för mig längre.. :(
    Plus att de inte har de frasiga som vi har hemma.
    Det blir jag lite sur på, det är ju en helgestund att äta våfflor..åtminstone när man var liten!

    SvarSlett