10. mars 2011

Smått och stort

Här i Thailand fångade jag verkligen dagen, alla de fina små och stora ögonblicken. Varje dag blickade jag ut över havet och kände mig lycklig! På semester är det en ganska enkel dans att njuta.
Men efter jag kom hem från Thailand har jag inte känt någon större glädje över vardagen. Inte deppig men det har mest bara varit vardag, en väg till helgen. Inte så inspirerad eller glad över de små tingen. Det är så trist att ha det så, vardagarna är ju också livet, en stor del av livet! Så idag mitt i jobbdagen kände jag en stor glädje och energi. Inget speciellt som hände bara stor tacksamhet över att vara.
De små tingen blir de stora tingen, de små tingen som blir livet!

3 kommentarer:

  1. Kloka ord. Visst är det en fantastisk känsla att känna tacksamhet över det lilla!

    Sov så gott söta du

    SvarSlett
  2. vilken bra känsla, det är helt rätt inställning. finns når fint i varje sekund :)

    SvarSlett
  3. jaa önskar verkligen att jag visste hur man gjorde, mina bilder blir så suddiga ibland ;) haha

    SvarSlett