14. mars 2011

Hur man laddar om

Att vakna trött på en måndag är inte optimalt. Att sedan ha massor att göra på jobbet och ett tåg som var kraftigt försenat är inte heller så energigivande. Det var alltså en orkeslös Josefine som stapplade in genom dörren till hemmet idag. Så vad göra? Ut och springa såklart! Det friska, kalla  och klara luften lockade mitt tunga huvud! Löpkläderna åkte snabbt på och 29 min i låg tempo avverkades. Inga rekord, inga fartökningar, bara långsamma steg med medföljande armrörelser. Befriande!

Efter maten lagades en god Nespressokaffe och jag kröp upp i soffan med nya magazinet Stella.
Och er måndag?


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Så härligt att springa, det har jag haft lust med enda sedan helgen, får ta o göra lite slag i saken snart! ;-)

    Trevlig tisdag, kram!

    SvarSlett
  2. Lite avundsjuk..kan inte springa, jag tappar fötterna.. :S
    Sen har jag ingen kondis heller. Var tidningen ngt att ha?
    Så snyggt 80-tal! :)

    SvarSlett
  3. Vad duktigt du är som ändå trots trötthet ger dig ut! :) Heja heja!

    Jag har pluggat ett år nyligen men gör det inte längre :)

    Ha en fin dag!
    Kram kram

    SvarSlett