30. mars 2011

Två tummar upp

God kväll! Det är snart nattid för mig men först tänkte jag göra en liten produkthyllning. Linda Johansen är ett norskt hudvårdsmärke som jag ger båda tummarna (dubbelt)upp för. Jag har testat både peeling (som jag redan hyllat), en ansiktscreme, bodylotion och BUS. Alla produkterna har doftat gott och varit ortroligt bra. BUSen heter Self Tanning Foam - Instant Tint och är i skummform. Den är lätt att smörja på och ger ett jämt resutat. Och viktigast av allt ingen efterbrändsvett lukt som jag tycker många andra produkter ger.
Tack för mig!

3 kommentarer:

  1. Hmm, jeg får nesten prøve ut litt Linda-produkter, siden du snakker så varmt om dem!
    //Takk! Jeg drar i morgen tidlig! :)

    SvarSlett
  2. Ja, det är ju så härligt där nere! Men idag snöar det, iallafal här i Nydalen :(

    SvarSlett
  3. Sv: Hahaha vilken liten buse ni har! Hur gammal är han? Vet inte om jag frågat det innan?

    Ja, man vet inte om man ska skratta eller gråta när de är i farten. Herrejösses vad vi dragit oss i håret de första åren med Enzo, haha och så klart skrattat åt tokigheter ;)

    Kram fina du!

    SvarSlett