8. mars 2011

Kärt besök


Om några veckor har jag en efterlängtad weekend att se fram emot. Malmö ska få ett kärt återbesök. Ser fram emot att hänga med vänner och andas lite Skåneluft! T bodde i huset brevid Turning Torso som ni ser på översta bilden till höger. Själv hade jag egentligen inte den adressen men hur många gånger jag bodde i min lägenheten under den tiden var lätträknat. Jag var egentligen påväg att flytta in på riktigt men då fick han jobberbjudande i Norge och flyttade ganska omgående. Själv hade kvar min lilla etta i Malmø ett halvår innan jag flyttade efter.
Jag har det superbra här i Norge men visst saknar jag härliga Malmö ibland!

4 kommentarer:

  1. Borta bra men hemma bäst ;)

    SvarSlett
  2. ALltid skönt att komma hem men efter en stund så vill man tillbaka..känner alltid en slags avslappning när vi rullar över svenska gränsen eller ankommer till Strömstad med färjan, vägarna, naturen och t o m luften känns annorlunda. Bättre liksom.
    Men sen klarar jag bara ngr dgr så vill jag hem igen! :)
    sv: ja, ibland känns det som om det ska ta slut och ibland som om det inte finns ngn ände på det..men så länge hon mår bra så är det ju ingen idé att fundera egentligen men är man förstagångsmamma så är det en massa funderingar!

    SvarSlett
  3. Tack för din kommentar hos mig! :)
    Jag bloggade också på blogspot tidigare men ville ha möjlighet att skydda vissa inlägg och fattade det som om man bara kan skydda hela bloggen på blogspot så därför flyttade jag över till wordpress. Jag är inte så duktig på det här med bloggdesign men där finns en del teman och välja på sen kan man lägga till och ändra små grejer, tror man måste ha den versionen som man betalar för för att kunna bygga sin design helt själv där, men är inte säker :)

    Kram på dig!

    Ps. känner igen vyerna ;)

    SvarSlett