23. mars 2011

Utrota pricksjukan



Cleanstart.no
"Clean Start er den første hudpleieserien som virkelig tar tenåringenes hudproblemer på alvor. Clean Start er utviklet av hudpleieekspertene fra Dermalogica, som gjennom sine 25 år har vært banebrytende for utviklingen i hudpleieindustrien"

 
 
Bli av med finnar och oren hy har man ju lust till rätt om man inte är en hormonell fjortis. Uppenbarligen har mitt ansiktet stannat i hormontiden och exploderar då och då ut i en mindre smickrande pricksjuka. När jag såg Clean Start på Apoteket bestämde jag mig för att testa. Har bara använt det två dagar och än har jag inte märkt någon stor förbättring.
To be continued.

2 kommentarer:

  1. fick avin idag och de ligger på posten o väntar på mig nu, mina primeboots- niice!

    beställde dom härifrån: http://nantucket.se/shop/10_prime-boots

    SvarSlett
  2. hehe ja det blev faktiskt himla gott ändå :D hoppas att produkterna fungerar, inte för att jag någonsin skulle kunna tänka mig att du ens har hudproblem dock :)

    SvarSlett