20. mars 2011

Kongens tale

Nu är jag hemma med magen full med sushi och godis. OMG vilket sockerhelg jag haft i helgen. Har egetligen inte några godisregler men nu, nu har det blivit för mycket. Det känns i hela kroppen... Redo för måndag och fruktstund känner jag.
Vi har haft sushi- och biokväll med bästa grannarna. Vi såg Kongens Tale/The Kings Speech. Jag hade inte så höga förvätningar med det var en berörande och fångade film med många varma och även humoristiska inslag. Rekomenderas!
Nu blir det en halvtimme i soffan och sista Solsidan. Vad ska man nu roa sig med på söndagskvällar?


6 kommentarer:

  1. Fin du e och snygga detaljer på tröjan!

    Känner samma jag med nu! måndag och nyttig vecka tack ;-) ska börja med havregrynsgröt + blåbär i morgon bitti.

    sv: jag vet han är VERKLIGEN ingen bebis löängre! så kul nu när han förstår så mycket och är så aktiv, pigg o glad och tar efter syrran med precis ALLT på gott & ont ;-)

    kramen

    SvarSlett
  2. vad fin du är! Och den filmen gav mig gåshud - så jäkla bra.

    SvarSlett
  3. Så fin du är söta du! :)
    Ha en skön vecka nu!
    Kramar

    SvarSlett
  4. ja eller hur, det är lugnt.. jag blir inte så stressad ;) mest glad över att det snart är över, haha !

    kul att filmen var bra :) min pojkvän såg den men han tyckte att den var hur dålig som helst, han förstår inte riktigt budskap i sånna där djupa filmer ;) haha

    SvarSlett
  5. så fin du är! Ser alltid så pigg och fräsch ut, vad är hemligheten?! :)
    Ja, visst är filmen bra! Jag satt här hemma (fy mig) med Junie och tittade på den i lugn och ro, den tog mig med storm!

    SvarSlett
  6. Snygging!

    Vi kan gott ta en utepils framöver nu när vi båda jobbar i stan :)

    SvarSlett