17. mars 2011

Hörde jag kras?

Så har torsdagen intågat och jag sitter på kontoret och väntar på att min fina E ska komma till Oslo. Ska bli så mysigt att ha henne på besök några dagar. Vi har följts åt så många år både i skolan och på jobb men så flyttade jag ju många mil bort och tyvärr ses vi inte så ofta som jag önskat nu.

Sen sist har jag hunnit lyssna på en härligt medgungande konsert med The Streets på Rockefeller. "Det är sånna små tillfällen som förgyller vardagen."  Jag har inte direkt sönderlyssnat hans skivor men blev glatt imponerad av konserten. Vi drog hem direkt efter konserten med det blev ändå en sen kväll för att vara mig som är ett stort A-barn. Att vara A-barn och inte vara 20 längre tär på krafterna alltså.

Har även hunnit med att tappa min iPhone 3GS i golvet. Crash, Boom, Baaaaang och fula f-ord. Egentligen var det mindre förvånande eftersom jag "råkat" tappa datorn både en och två gånger. Men det är ingen idé att gråta över spilld iPhone och nu är en 4:a på väg hem till mig. Kanske borde gå med instoppad i en kudde för att ungå nya kras.

Ha en strålande kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh neeej, fula fula ord på det!

    Ha nu en riktigt skön helg och glöm inte tända en brasa ;) Kramar!

    SvarSlett
  2. Sa det kras med din telefon?! Jag tappar min i stengolvet för jämnan..det är ingen Iphone men väl en Xperia..än så länge har den inte krasat..hmm..
    Hoppas du får en mysig helg med din vän! :)

    SvarSlett