27. februar 2011

Vi har slappdag


Det är viktigt att ligga bekvämt när man har slappsöndag. Kudden måste placeras noggrant under huvudet. 

Billy och jag har inte allt för aktiv dag. Tur att vi är så goda vänner nu när det bara är vi hemma. Det blir mycket mys och kramande (ja han gillar faktisk och kramas) men vi saknar T väldigt mycket. Hade nästan tänkt ta upp Billy i sängen i natt men jag tror han sover bäst nere i sin säng helt enkelt. Ska åka in en runda till T i eftermiddag, hoppas verkligen på förbättning. Vill ha han frisk hemma hos mig nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Nä, det är ju så... Vi får hoppas att de vet vad de gör och han blir frisk snart!!

    Tips och tips... Men läs hela instruktionen på hur man ska koka riset innan du börjar :) Du får komma ner och vara med nästa gång vi ger oss på att göra det!! Föresten.. ska du komma ner till Reunionen i juni?

    SvarSlett
  2. Svar: Tack =)

    Men gud vilken myshund. Så himla gosig den ser ut.

    SvarSlett
  3. Så där har jag legat hela dagen!

    (hoppas din T kryar på sig)

    Kram

    SvarSlett
  4. Åh tack så mycket! Va glad jag blev! :-) Vilken underbar resa ni verkar haft! Men så obehagligt att han blev sjuk.. Hoppas han kryar på sig snart!

    Ha de gott! :-)

    SvarSlett
  5. underbart, han kan konsten att ta det lugnt :)

    SvarSlett
  6. Hihi vad roligt att vi delar samma namn i hushållet, fast skillnaden är att du har en hund och jag har en sambo- Billy :)

    SvarSlett