26. juli 2010

Alkoholens baksida

När Emma och jag kom till Pinkkonserten i fredags var det sjukt lång kö i baren. Den stora menyn i baren bestod av öl & cider. Jag gillar vin mest, drinkar kommer tvåa, efter det öl och sist cider. Ändå välje jag CIDER. Emma köpte en och jag kom på den smarta idén att köpa två.
Efter ett sugrörsug fastnar tungan i gommen av allt socken.
HALLÅ!! Är den någon som vet hur mycket socker det är i en päroncider av billig sort? Mer än det är sand i Saharaöknen iaf...

Ps. Klart jag drack upp dem. Det är fult att slänga det man ta åt sig Ds


Nä rose är bättre (utan fanta),

2 kommentarer:

  1. Världens bästa helg hade vi kompis! Men cider kommer jag inte dricka på ett bra tag... Bättre med ett par flaskor rosé ;) Puss

    SvarSlett
  2. Ja det hade vi min vänn <3 Nästa år åker vi till Halmstad. Puss

    SvarSlett