15. juli 2010

vad gör man på en regntorsdag?

Idag vräkte regnet ner under eftermiddagen. Inte ens Billy hade lust att vara ute, inga regndiggare här inte. Han ville bara ta ett snabbt "toalettbesök" innan han vände in igen.
Så eftermiddagen spenderades med...

Chailatte. En favorit som jag inte druckit på ett tag nu.


Billychill.


Sotering i tidningskorgen (det är väldigt lätt att använda den till "släng lite vad som helst korg" och den sväämade över)

Efter chillande behövde all överskottsenergi komma ut. Ruuuuuun!

Har ni haft en fin eftermiddag?

6 kommentarer:

  1. Chai latte e fantastisk, syns det hørtes ut som en perfekt regntorsdag eg! :)

    SvarSlett
  2. Ja själv så satt jag på balkongen med familjen och stekte pannkakor i regnet :) haha

    Har frågestund på bloggen så ställ gärna en eller flera fråger, ha en bra dag :) kram

    SvarSlett
  3. Hej! fina bilder. :)

    Skulle du kunna hjälpa mig?
    Tryck på länken och gå in och rösta på mig, jag är nr. 31 i grupp 3.
    http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html

    Skulle betyda mycket.
    Kram

    SvarSlett
  4. Så bra at han ikke er redd for tordenvær! Det er ikke katten min heller, heldigvis!
    Han ser så herlig ut! Gøy hvordan de tar seg små powernaps, for så å gå helt bananas! :D

    SvarSlett
  5. Sånn liker jeg også og tilbringe regndager, utrolig søt hund du har :)

    SvarSlett