21. juli 2010

Nakenchock




på bloggen idag. Mina tånaglar går runt alldeles bleka och naturliga idag. De brukar vanligtvis vara rosa, lila eller någon annan härlig färg såhär års men igår åkte den gammal färg av & någon ny kom aldrig på.
Vet egentligen inte varfør jag lägger in en bild på mina føtter, det cirkulerar alldeles før mycket fotbilder i bloggvärlden just nu. Men kanske är det bra før min fotforbi, terapi liksom.

Eller är det bara i brist på annat helt enkelt...

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. fin blogg du har! kolla gärna in min blogg lovar att du itne kommer bli besviken!;)

    SvarSlett
  2. Haha, har du òg fotfobi? Da e vi to ;)

    SvarSlett
  3. Jaa, jag brukar också tröttna rätt fort gällande att packa upp osv. Iaf sånt som är prio 32 typ ;) hehe. Men vi börjar komma iordning.. sen att vi bor på 34 kvm blir tajt med grejjerna. hehe.

    Jodu, tycker allt att det är dags för en fika snart. Eller ja, jag gillar inte att just "fika" men nåt kan vi hitta på. Kanske ett glas vin istället? Jag har inte heller så mkt att göra just nu. Eller iof så drar vi ju snart ner till Vetler föräldrar och presenterar mig och sen drar vi till Italien. Får se om vi kan få till det innan det? Har du facebook btw? Kanske lättare att kommunicera där? ;)

    SvarSlett
  4. Jeg sitter faktisk med dataen på fanget mens jeg venter på at neglelakken på tærne mine skal tørke. Jeg kom hjem fra ferie i dag, og byttet fra rød til rosa neglelakk.. enig med deg om at det føles nakent uten ;)

    SvarSlett