18. januar 2010

När snøn kom tillbaka till vårt kvarter



Att ligga och surfa med datorn i sängen till klockan paserat midnatt tycker jag var en väldigt bra idé igår kväll. När jag skulle slå upp mina två blå i morse var jag då inte lika stolt. Men efter havregrynsgröt, sovpaus och Mad Men på tåget blev även jag en människa. Innan jag han blinka slog klockan fem och det var dags att bege sig till hem. Fast innan slutdestinationen hem skulle dagens pass avverkas. Planen var intervaller med den lata hjärnhalvan försökt både gå på step up och träna styrka. Som tur väll var tog "smartjosefine" øver och ett bra intervallpass utfördes. Ja och somvanligt blev det sen middag en god sådan och Ullared på tv (det har børjat sändas i Norge, och ner jag ska INTE se de igen, fy før...).

"Här lever drömmen om det största som en bubblande vulkan snart spricker isen över ån du viskar tyst långt bortom rikedom finns mer."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar