30. januar 2010

Live To Win



(2 år sen)

Var vaken och utvilda vid halv 8. Låg i sängen en stund innan jag gick upp, satte mig tillrätta i soffan och läser klart boken Live to Win av Andreas Carlsson. Nu snöar lite utanfør och när min kära vaknar ska vi bege oss ut i skidspåret. Min førsta tur detta året och den kommer troligtvis bli på stela ben och stakande armar.
Igår fick jag ett spännande besked och jag har en bra känsla inom mig. Troligtvis kommer detta föra mig åt rätt hål, min väg!

HAPPY LØRDAG!

2 kommentarer:

  1. Jeg har også lyst til å gå på ski.. tror jeg må ta med meg skiene som står hjemme hos mamma og pappa neste gang jeg er der.. Er faktisk riktig fine skiløyper ikke så langt i fra leiligheten min! Hmm.. nå ble jeg nysgjerrig på denne spennende beskjeden altså.. ;)

    SvarSlett
  2. Vad mysigt med skidåkning!!!

    Jag har nominerat dig till en skicka vidare sak. Gå in på min blogg och kolla vad d e :D

    kraaaam

    SvarSlett