1. februar 2010

Vilken måndag




Det blev en annorlunda start på denna måndagen, den första i februari. Annorlunda på ett bra och helt rätt sätt. Ikväll eldas det för fullt i spisen, äntligen har vi fåt det HOT här i hemmet.

Jag tog mig till gymmet och hade hela tiden i tankten att jag glømt något... Men jag packade upp träningskläderna och allt var där. Allt är frid och fröjd till jag ska ta på mig sportbhn... NEJ, det var ingen sportbh utan ett par sporttrosor. De är otroligt svåra att få de över huvudet, så det fick bli bh på gymmet denna kväll. Trots min lilla klädmiss blir det ett bra pass på løpbandet. När jag stiger av står distansen på 1 mil och all enegri är förbrukad. Skönt att slå på stort på en måndag!
Någon annan som brukar köra igång veckan med ett tuft pass?

Nöjd åker jag hem och åt Ts special. Sweet Chili nudlar med kyckling och banan.
Sweet Dreams där ute!

2 kommentarer:

  1. haha du är galen, de är ju skitbra! Hela deras album är otroligt roligt att lyssna på, man vill bara dansa loss :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflink! Jeg pleier å ta en hard treningsøkt på mandagene, men i går var jeg rett og slett for sliten.. ;)

    SvarSlett