22. februar 2010

kaospåverkan...


På naturligt vis

Måndag och -20. Det betyder KAOS i tågtrafiken. Jag satt i väntsalen och tåget blev 10,15 & 20 min førsenat och tillslut inställt. Satt och upprepade før mig själv: Nej det här kommer inte förstöra min dag, pooositivitet vara längst. Detta är inget jag kan påverka, tappa inte humöret.
Så många minuter senare var jag på jobbet med ett ganska glatt humør!

Annars har jag idag, den sista måndagen i februari tagit ett beslut som kommer påverka framtiden, sett på greys anatomy, ökat min kroppsmassa (förhoppningsvis), ätit en god fiskgryta med glass till efterrätt och pratat väder och framtid med mormor.

3 kommentarer:

  1. Togkaos er kjedelig, godt du ikkje lot deg påvirke :)

    SvarSlett
  2. Hejsan.
    Det ska verkligen bli superkul att gå på Kent igen. Längtar massor tills på torsdag. känns som att dagarna sniglar sig fram.
    Var i Norge bor du? Oslo?
    mvh vivi

    SvarSlett
  3. Oh, vet hur det är med tågkaoset.. trikken är inte så mycket bättre den heller vid den här tiden.. :/

    Ja, det är inte svårt att bli kär i Norge ;) Min plan var att vara i Oslo och jobba några månader men helt plötsligt har jag bott här i 18 månader :)

    Men du bor i Oslo eller?

    //Sanna
    www.miss0.se

    SvarSlett