21. februar 2010


Söndagen startar med brödbak. Jag lyckades riktigt bra med rågbullarna. Kakor bakas det flitigt men när det kommer till bröd är jag en rookie


Min gula plastklocka får följa med till gymmet. Veckans första och sista pass. Jobbet har gått först denna vecka och efter många dagars uppehåll var det en Josefine fylld av träningsendorfiner som gick från gymmet. Härligt!!


Här blev det ingen söndagslångkok. Wook med rödcurry stod på menyn. Men det var nog ingen som deppade för det.


T skruvade ihop den fina Malmbyrån som inhandlades på Ikea igår. Vi har sned/skråtak på övervåningen och en minimalm blev perfekt för extra förvaring. Själv fick jag ett "rensa garderob ryck". Nu ligger kläderna fint ihopvikt och hängda i färgkoder, ja iaf tills imorgon...

6 kommentarer:

  1. Körde också en välbehövlig rens i garderoben igår och sorterat om allt i färgkoder. Dock kommer det väl inte hållas så länge men men :)

    Mysigt ni verkar ha det! Ett hem liksom..

    Njae, det kostar lite där efter tyvärr med att göra läpparna. Tycker ju egentligen att påfyll borde ingå i priset men det är väldigt bra salong och hon är riktigt duktig så det är väl värt pengarna antar jag ;)

    Mys med bio! Hade inte tackat nej till det istället för en kväll ute på byen. Måste nog seriöst ta tag i att finna en hjärtevän så man inte hänger så mkt på krogen.

    Hur kom det sig att du flytta till Norge då? :)

    //Sanna
    www.miss0.se

    SvarSlett
  2. Hei Elin Josefine!

    Takk for kommentar, så koselig:) Har sittet å lest bloggen din nå, og du virker som en super jente! Og jeg er så enig med deg; ingenting er bedre enn å gå fra gymmen med masse treningsendorfiner i kroppen! Me love:) Og for en spennende jobb det ser ut som du har! Moods of Norway-gutta er fine folk:) Merket kommer fra Stryn der mannen min er fra, så vi kan heldigvis handle billige klær på outlet'n der oppe;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. ja jag är supernöjd! får se om jag kommer sakna en kompaktkamera och "behöver"en sådan med. men för tillfället känns det som jag bara vill ha systemkameran, tycker det känns rätt smidig trots allt. Ha en fortsatt bra dag!

    SvarSlett
  4. Tar gjerne i mot oppskrift på dei bollane dine ;)

    SvarSlett
  5. Hej kompis! Rågbullarna ser supergoda ut! Spara några tills jag kommer :) puss&kram

    SvarSlett
  6. Emma: Jag gør nya till dig min vänn :)

    SvarSlett