3. februar 2010

Tomatfrossa?

Godmorgon!
Håller på och packa før dagen. Idag blir det jobb i fler timmar än vanligt... Amars fashion ShowGrand står på schemat i kväll.
Tror det kommer blir en galet bra visning!

Dagens träning blir att bära all mat jag har packat ner.
Har ni med er mat till jobbet?
Jag föredrar jag att ta med min egen mat och håller mig till någorlunda sunda alternativ.
I Norge finns det ju inga resturanger som har "dagens". Och att köpa mat på ICA mitt i Oslo är ingen billig historia. Vet att det är många føretag som har matsal, men mitt kontor är i mindre format.
När jag jobbade i Sverige åt jag ofta ute en dag i veckan, fredag. Det var ett bra sätt att kicka igång helgen.

Nä nu tar jag min "hemmamat" och åker mot en lång och händelserik dag!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er som pakker med deg mat til jobben.. Jeg jobber sammen med en fra Malmø og han har alltid med seg lunsj som han kan varme ;) + at han ikke forstår hva det er med oss nordmenn og brødskiver.. hihi.. Er det sånn at du pendler frem og tilbake til Oslo hver dag på jobb? Har fått det for meg at du bor på Hedemarken.. kanskje jeg har tatt helt feil?

    Håper showet gikk bra :)

    SvarSlett
  2. fläskfilé låter oxå väldigt gott ;)

    SvarSlett