9. oktober 2009

en helt OVANLIG fredag


Fredag kväll! I dag har det varit premiär för min nya jacka från Cubus. Supernöjd!


Bestämmer mig för att ge mig ut på ett löppass. Har inte tränat ETT enda pass i veckan så det är dags att sätta igång nu. Det är folktomt ute, flyger fram med lätta löpsteg. 25 min pass får vara godkänt för en fredag kväll.


Ingen fredagsmiddag egentligen men jag har varit så sugen hela dagen... I kväll stod fläskpannkaka på menyn.


När fläskpannkakan stod i ugnen tände jag ljus på badet och hoppade in i duschen.
Nu är det idol-mys i soffan. Fredagsfeelingen är här!

2 kommentarer:

  1. Flink du er som trener fredags kveld da :D

    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  2. Vad heter mjölkföretaget i Norge? De har ju liknande design med den skånska mjölken... Arbetsskada... :D kram

    SvarSlett