17. oktober 2009

Längtan skala 3:1

Lørdag kväll, har legat utslagen i soffan i ett mat-godis- typ allt møjlig skit-koma. Sløtittar på en film och jobbar.

Vaknade när T skulle upp och jobba kl 06.00 i morse. Klarvaken, vred mig tio varv, vände kudde och täcke ett och två varv. Fortfarande helt vaken... Inte likt mig som somnar innan huvudet lämnar kudde och sover gott till klockan ringer. Tog fram min vapendragare Mac Booken och tittade på ett avsnitt The Hills och somnade sedan gott i 2 timmar. Städade upp kaoset som hade uppkommit under veckan och begav mig sedan till sentert før lite småshopping infør resan. Har sedan suttit fast i jobbadet, som jag inte hittat slutet på än. Men det är något jag kommer göra i morgon.

SEN, sen mina vänner är det semester på riktigt!
Om 2 dagar är vi framme i San Fransisco och jag glädjer mig som ett litet barn. Nya miljøer, god mat, shopping, UPPLEVELSER!

1 kommentar:

  1. Ohh... San Fransisco... Glöm inte Yosemite nationalpark. Finaste naturen jag sett i hela mitt liv! Shoppa inte ihjäl dig ;) Trevlig resa!! kraaam

    SvarSlett