6. oktober 2009

Mot istiden


Det blir mörkt så fort nu, det gör att det känns som kväll innan jag kommit hem från jobbet. Att det snart är vinter är jag inte riktigt beredd på. Rktig vinter med massa snö. Min plan var längskidor i år. Men först ska jag köpa, de och de och de och... ja vi får se. Shoppinglistan till huset är fotfarande lång.

Ikväll har jag lagat god fisksoppa och haft mysiga telefonsamtal med vänner som är allt för långt borta. Nu väntar en tom säng, min kära spenderar sin natt på jobb.
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. ja, begynner virkelig å bli mørkt ute nå. Gleder meg til lysere tider igjen. Vet det er en stund til, men må være lov å glede seg;P

    SvarSlett
  2. hehe, jeg kommer fra kysten en plass i trøndelag, og er heller ikke vant med snø. Men etter å ha bodd noen år i Namsos og Trondheim så har jeg vent meg til det! ;D

    SvarSlett