14. oktober 2009

Luftslott och morgontrötthet



God morgon lilllørdag!
Efter två väldigt långa jobbdagar är det en trött Josefine som slår upp ögonen. Gick upp och slängde ihop 2 luncher, pasta/tonfisk och nu har jag piggat upp mig med morgonsmoothie och underbara The Knife i högtalarna. Nu är jag redo!
Ser faktiskt fram emot tågresan till jobb eftersom jag har en otroligt spännande ljudbok, Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Jag har tyvärr inte läst de två första, men har sett filmerna. När jag gick ut från biosalongen på andra filmen blev jag såååå nyfiken så nu måste jag lyssna på sista. Kanske tar de andra böckerna efter? Lågiskt....

Ha en fiiiiiiin onsdag därute. Lillørdag! Kanske ska fira med vin i kväll?

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att du längtar till resan när du har den bokat att se fram emot :)

    Ha en fin dag, Kram Elin!

    SvarSlett
  2. mums! en smoothie sitter alltid fint=)

    SvarSlett
  3. Åh, bøkene til stieg larsson er så spennende! Mye bedre enn filmene, anbefaler deg å lese de to første også :D

    God helg!

    SvarSlett