30. april 2010

burn baby burn



Såhär går jag runt nu för tiden... Nej det är inte vattenkoppor eller gigantiskt stora finnar.
Efter lite brännande och mindre god lukt var två födelsemärke på min kind borta. För andra osynliga, för mig en big deal! Nu är det bara att gå och invänta att såren läks och förhoppningsvis en ärrfri hud bildas...

Strax väntas möte som jag hoppas får ett lyckligt slut, sedan går bilen till Lillehammer. Att det var valborg hade helt gått förbi mig. Det firas nämligen inte i detta land. Inget jag deppar över, har nog firat valborg så det räcker i yngre dagar...
Men alla ni som firar... Elda lugnt!

5 kommentarer:

  1. ja leila är ju bara för härlig och ger såå mycket inspiration och matglädje :)

    hoppas du får en mysig valborg! kram

    SvarSlett
  2. Träning som träning ;) Men kul att fixa i trädgården då :) Du måste posta upp lite pics på det då :)

    Med mig är det fint faktiskt. Lite lätt däckad av pollen och medicinen till det så träning har det inte varit så mkt av ;/

    Åh vart tog du födelsemärkena? Hur mkt kosta det? Har två vid hårfästet som jag mer än gärna vill ta bort!

    Dem har ju nån liknande dag här i Norge som valborg men kommer inte ihåg vad den dagen heter.. Kommer lite senare. Då tänder de också bål osv.

    Hoppas du får det mysig helg!

    SvarSlett
  3. Haha... jag ser ungefär likdan ut på vissa delar av min kropp. Tog bort med laser för två veckor sen. Men nu är ruvorna på väg bort :)

    SvarSlett
  4. Ah okej. Ja jag har ju också fått remiss av att få ta bort dem hon nån men jag måste ha missuppfattat det hela med remiss i Norge för här måste man ringa upp själv va? I Sverige blev det automatiskt att man blev kallas. Iaf i Vässan :)
    Så här har jag gått och väntat haha. Men vet inte om det är så lurt att bränna bort nå nu eftersom jag drar till Mauritius om ca 4 veckor.. Men det ser bra ut än så länge da? :)

    Ja, många är nöjda med I.D men e.l.f har ju också mineralsmink och det ska ju vara återfuktande för huden enligt dem så det måste ju vara bra? :) Som sagt, väldigt billigt om inge annat :)

    Ja, bara att posta upp sen när ni är färdiga med det utvändiga ;)

    Haft en bra helg da?

    SvarSlett