21. april 2010

Idag ger jag...


Tummen upp før ett otroligt bra träningspass. 57.55 min löpning. Hjärna och hjärta sammarbetades så bra idag. Tempot var lågt men jämt. Jag hade kraft i stegen och min hjärna var helthjärtat positiv. I slutet kunde jag till och med komma upp i en viss tempoökning.

Jag vill, jag kan! Löpning handlar så mycket om fokus och psyke. Hos mig sitter 75% i huvudet och resten i benen. När detta faller på plats får jag värdens härligaste träningspass. Det finns ingen träning som ger mig så härliga träningsendorfiner.

Och hur lång kom jag på dessa 57.55 min? Uppskattningsvis runt 10,5 km men jag saknar ju fortfarande en GPS-klocka. Just nu är saknaden väldigt stort... Men först har jag ett mål jag ska nå. Och när det målet är nått blir det en ny löpklocka!

1 kommentar:

  1. Duktig du är !! :D Bra jobbat :)
    Ja, det hade vi kunnat gjort men jag är ju iof en "konkurrent" till dig ;)

    Allt bra annars då?

    SvarSlett