10. april 2010

i brist på champange


Solen strålar utanfør och våra prickiga fønster syns mer än vanligt. Eftersom antal fønster bara på nedevåningen är fler en 10 fingrar känner jag inte världens størsta entusiasm øver de projektet just nu.

Jag har iaf startat dagen med grøt i rosa nyans och ett stekt ägg. Lördagens träningspass ska snart avverkas och førhoppningsvis känns kroppen inte så tung idag.
Min førsta jobbvecka är avverkad på ny mark. Eller vecka och vecka, 3 dagar räckte før att huvudet skulle bli fullt.
Jag har ju bytt make up och champange mot svett och vatten, and I like it!!

10 kommentarer:

  1. Goda karriärsmöjligheter låter ju absolut inte fel! ;)

    Hehe, njae kan ju inte påstå att det är skönt att sträcka ryggen. Men var ute och joggade idag också så det känns bättre nu. Tror jag lyckades chocka kroppen bara :)

    Hoppas du får en fin lördag!

    SvarSlett
  2. Härligt med byte ibland, de förnöjer ju ; - )
    Men champange är ju grymt gott. Hihi!

    Duktig du är som tränar & står i. Måste komma igång igen då jag r frisk.

    Kraam

    SvarSlett
  3. ja det är toppen att man kan kika på avsnitten på datorn med :-) så gott med stekt ägg!

    Ha en trevlig kväll!

    SvarSlett
  4. Härligt,

    Ha en fin måndagskväll! Själv intar ja den i soffan framför Hollywood fruar!
    Må så gott
    Mvh Camilla

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med deg å bytter make up og champagne med svette og vann (hvertfall til hverdags) Du er flink:) Og til inspirasjon!

    Heia deg!!

    Ha en super mandag!

    SvarSlett
  6. Det låter härligt! Vill också ut och svettas lite! :)

    SvarSlett
  7. Hellosan!

    Jajamen Jens mamma bor i Danmark sen några år. Brukar passa på att hälsa på emellanåt : - )

    Imorgon ska jag också bege mig ut på en löptur! Hihhi!

    KRAAM

    SvarSlett
  8. var gärna med i min tävling med ett jättefint tryck till hemmet eller till barnrum som vinst :-)

    SvarSlett
  9. Ja, det skønt med peppning med træning men också kul med ett nytt træningsschema så man får nå nytt och blir ænnu mer motiverad :)

    Går det bra med dig då och jobbet? Du trivs antar jag? :) Vad var det du jobba med innan nu igen?

    SvarSlett
  10. Skriv det inn på bloggen hennes:)

    Her er den:D:D

    www.sols.blogg.no

    Hilsen tessa.blogg.no

    SvarSlett