19. april 2010

den magiska kryddmixen?




Jag som är så MEDVETEN och opåverkbar av reklamens marknadsførings lurendrejeri satt helt pløtsligt i soffan och blev sååå sugen på att testa den nya (nej jag har inte läst innehållsförteckningen) kycklingmixen från Santa Maria. Fick leta i 3 affärer (Norge=lite sega) men jag gav mig inte, hittade tillslut den røda CHRISPY CHICKEN-mixen.
Mixen blandades med olja och kyckling och skulle stekas i ugnen. Och resultatet då? Mmmm... førvånadsvärt god!! Ja, det är säkert på grund av att jag inte läst innehållsförteckningen.

4 kommentarer:

  1. hehe, trur ikkje du må gjere det heller ;) må smake den snart, ser jo veldig god ut!

    SvarSlett
  2. Hihi, noen ganger måååå man bare ha noe! Vet hvordan det er! ;)

    SvarSlett
  3. Av: Takk! Fatet er fra Sparkjøp til 189,-
    Ha en finfin dag du også!

    SvarSlett
  4. Det där såg väldans gott ut ;) Får ta och prova det nån dag!
    Haha, håller med att Norge är en aning efter i sortimentet gällande mat ;) Men var inom Maxi på Sjölyst förrut och damm, äntligen en affär med god utbud! Like it!

    Hoppas du har en fin dag!

    SvarSlett