2. desember 2010

Ett litet pip på kvällskvisten


Godkväll hej!
Kör en liten egobild i dålig kvalite såhär på kvällskvisten. En dålig bild är bättre än noll bra. Eller?
Mötte upp min kära vänn E efter jobbet. Gick och köpte sushi och gick till A & hennes lille E. Blev sushiätande och bebismys innan jag dror hem till man & hund. Min beställning från Neu Lash hade kommit på posten idag. Ska visst vara anabola för ögonfransarna och det bli spännande och testa om mina små tunna strå kan växa sig stora och starka.

6 kommentarer:

  1. hahah ja men det är ju skitsvårt verkligen!! Får hoppas att det inte är riktigt såhär kallt hela december :)

    SvarSlett
  2. Spännande med mirakelprodukt för ögonfransarna, du måste berätta sen hur du tycker att det fungerar! Själv ska jag få lösögonfransar ditsatta imorgon då jag ska bli stylad av proffsiga tjejer på Mist, vann det i en tävling i höstas. Ska bli kul o bli lite extra fin till julfesten, aldrig blivit stylad förr så det är lite spännande!

    O julrean minns jag med när jag var i tonåren o hängde på låset med kompisarna så fort portarna öpnnade efter jul, värsta rusningen! Nu börjar julrean samtidigt som pyntet plockas fram, så det är ju inte samma sak. Men då har man ju chans att fynda julklappar också. ;-)

    Kramar!

    SvarSlett
  3. Åh spännande! Jag önskar mig det i julklapp så jag hoppas Vetle har hört mitt tjat om det ;) hehe. Finns ju att köpa här i Oslo också så du hade ju inte behövt beställa. Eller frakten kanske inte var så dyrt? Och du åkte inte på tull? Du får ta före och efter pics nu då :)

    Ja, mina kids ska också kunna se en massa Disney och Astid Lindgren. Kanske ska börja samla redan nu? Det är ju ändå ett par filmer.. ;)

    Vad bjuder helgen på då? :)

    SvarSlett
  4. Synes du var søt på kveldskvisten jeg, hihi! :) Blir spennende å se hvordan det blir med fransene dine nå da! :P

    SvarSlett
  5. Häftig produkt som ska fixa till fransarna! : - )

    Du är jättesöt på bilden!

    Sv: Jag har nu börjat att köpa en del mammakläder. Mammaleggins om inte annat. Brukar ha mest tunikor/klänningar på mig och det funkar bra med dom jag hade innan. Även mina jeansleggins & vanliga leggins får jag på mig. Men mycket skönare med hög midja enligt mej : - )

    KRAMAR i massor

    SvarSlett
  6. Hur blev fransarna?
    Du går inte omkring med uppspärrade ögon nu för att de är för tunga? ;)

    var ju en bra bild! :)

    SvarSlett