1. desember 2010

Första dagen, sista månaden





Vi fortsätter med mysstämning här på bloggen. Brasan är tänd och Billy chillar framför en hundfilm på tv. När tv´n är på kan han helt plötsligt fastna och ligga och kolla på vad som rör sig inne i tv. Man undrar ju verkligen vad han ligger och tänker på...
December kom med en minst sakt markant entre. - 20 grader visade temperaturen i morse. På jobbet fick alla utdelat chokladkalender med en liiiten baktanke (glöm inte skriv in dina timmar). En smart och kul liten överraskning. Den stora paketkalendern drog också igång, kommer vara ett kul litet avbrott nu varje dag fram till jul.
Nu ska jag mysa vidare denna førsta decemberdag.

7 kommentarer:

  1. Tack! Det är så mysigt att pilla med alla hennes saker :D

    SvarSlett
  2. Så mysigt ni verkar ha det på jobbet ^^ Säg till om det finns en "allt i allo" tjänst ledig hos er ;)

    Btw, du har vunnit en Krookis hos mig :)
    Maila mig med adressen så skickar jag under veckan :)

    SvarSlett
  3. Sv: Här är det -24. Idag går jag inte ut mer än nödvändigt.

    SvarSlett
  4. Vilket mysigt hem, tänk att få tända en brasa i denna vinterköld, något som jag saknar.

    Nellyklänningen kom inte, slutsåld i alla storlekar, men jag ska ge vår shoppingcentrum en ny chans idag, annars blir det garderobåtervinning. ;-)

    Kram fina!

    SvarSlett
  5. åh tack så mycket :) ja min familj kommer i helgen så det är ju kul ifall det är någorlunda iordning när dom dyker upp ;) hehe !

    SvarSlett
  6. Vilken mysig uppmaning! ;)
    Har missat kalenderna iår..illa av mig. Men nu har jag mer dagar att ta igen.. ;)

    SvarSlett