15. desember 2010

The real house

En liten dålig bild på vår sparsmakade men fina gran förra året. Den enda jag hade...
Formen är bra nu så kanske var det bara något jag ätit? Isf var det något på jobbet för något annat hade jag inte hunnit äta.

Tog en välbehövlig städning i eftermiddag. Jag är ju aldrig hemma på dagtid men idag fick jag se the real house. Det var bara att ta fram skurhinken, men jag är ju husfru så det är ju mitt favoritintresse ...

Skulle kolla in lite bilder från december förra året och inser då att det inte finns några. Suck! Hittar bilder både från slutet av nov & början av jan men inga från december. Har ju haft en datakrash och databyte men trodde jag inte hade förlorat några bilder. Men det är väll inte så mycket att göra.
Sedan jag köpte den nya datorn har jag iaf börjat köra kontinuelig backup.
Så dagens uppmaning i julstressen: Skaffa extern hårddisk och gløm inte att spara ofta!!

1 kommentar:

  1. Ja usch för o förlora bilder, det är inte roligt. vi har flera backuper faktiskt, både två hårddiskar samt bränt till cd.

    Vad skönt att du redan mår bättre! :-)

    Roligt att du gillar mina bilder, tack så mkt! Jag brukar oftast lägga ned lite tid på varje bild, mest för att göra snygga ramar, kollage eller liknande. Men vissa bilder leker jag lite mer med i photoshop, ändrar färger, lägger på lager osv. Det är så olika hur mycket jag gör, från inget till mycket. :-)

    Kram

    SvarSlett