29. desember 2010

Tystnad taaaaaaagning.









Det har rådit alldeles för mycket tystnad här på sistone. Men jag är ju en så sjukt upptagen och viktig person (inte).

Hoppas ni har det bra och laddar med champange och smällare för det nya året!

Eftersom jag är lite ur bloggfas får ni är se ett par väl utvalda bilder från vår lilla Londontur som egentligen inte blev så liten. Innan får lilla missöde hade vi det iaf superbra och jag låter bilderna tala för sig själv. Har ju egentligen massa att blogga om men ska inte plåga er med allt på en gång.
På återseende!

4 kommentarer:

  1. Hann ni hem till Sverige innan julafton i alla fall då? Tänkte på dig där o undrade hur det hade gått.Men det såg ju inte ut o ha gått någon större nöd på er i alla fall med de bilderna? ;-)

    Ja, om man tittar noga på två av bilderna så kan man ana den. Jag lät bli att redigera bort den för jag tyckte det var lite kul att det syntes med så att man såg att det var jag som tog dem. :-D

    Hoppas att ni får en fin nyårsafton nu, inte långt kvar på året! Några roliga planer?

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har kosa dere, ja! :) Og så fin du er på håret! Du kler ginger-style! :P

    SvarSlett
  3. Ser ut som ni haft det mysigt i London. Ni fick ju lite sol till och med! Hoppas julen i Karlskrona också varit till belåtelse!

    Jag ska sy två kuddfodral. Har några med rosa motiv på i soffan och de går inte hem hos herrn i huset. Så tänkte vara snäll och byta ut dem till lite mer manliga färger :)

    Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och Gott nytt år!! Många kramar

    SvarSlett
  4. ja, det dröjer nog inte länge innan hon börjar snurra runt som en liten fläkt när man lägger ned henne hehe :D

    SvarSlett