7. desember 2010

Julklappshopping när den är som bäst



Började julklappshandlandet lite smått idag. Kunde börjat tidigare men jag har tankar och planer vad som ska köpas så det är nog lugnt. Vill helst inte springa runt som en panikslagen galenpanna i ett utsålt Karlskrona den 23:e december. Var inom Nespresso och köpte en kaffenyhet (visar senare) och H&M lyckades jag också snubbla in på. Hitta denna goda ting och det får helt enklet bli kvällens shoppingtips. Koftor kan man inte få för många av i winterwonderland. Julklapp till syster, vännina eller sig själv...
Kofta/Cardigan med mönster från H&M 199:-

2 kommentarer:

  1. Skönt att få bekräftelse på att jag känner din smak! Köpte en likadan kofta fast grå och funderade på om jag skulle ge den till dig i julklapp eller behålla den själv.. Jag behåller den själv! :)

    SvarSlett
  2. ja det ska verkligen bli tokskönt ! :) vi åker på onsdag och blir borta en vecka, men vädret är ju lite ostabilt så jag hoppas verkligen att vi får sol ;) thailand lät ju inte fel ! det är lite säkrare med solchanserna där :D

    SvarSlett