15. desember 2010

Tankar om framtiden

Ut med det gamla in med det nya! Är det någon mer som kör på gammeldags kalender fortfarande? Jag tycker fortfarande det är härligt att skriva kalender och listor førhand. Har hittat en superbra kalender som funkar i både Sverige/Norge/Danmark. Det står helgdagarna i alla länder, perfekt för en svorsk som mig!
Förra årets kalender gjorde jag egendesignat omslag på mig själv sittandes på min Bobby Car ätandes en liten (hmm) gurka.  I år blev det en rosa sak, lite för mycket girlie egentligen men endå ganska fin.

Nytt år snart och jag har en god känsla! Jag sätter inte nyårslöfte längre men jobbar med mål, både på personligt och jobbplan. Stora mål, små mål ibland med delmål. Försöker ha tidsplaner men följer inte upp det så kontinueligt. Öppnade faktiskt mina mål idag och tittade över dem. Endel hade jag nått och andra behöver jag sätta lite mer fokus på. Älskar och utvecklas, planera och drömma. Ibland snurrar det runt i huvudet och då är det skönt att ha allt på papper.
2011, nu kommer jag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag är kass på det trots att jag använder borstar från id, men jag ska skärpa mig! Dom håller ju så mkt längre om man tar hand om dom.
    Och jag har också sett att det finns speciell rengöring men tycker också det funkar finfint med vanligt schampoo, och lite balsam:)

    SvarSlett